ژانویه دشوار برای رئال؛هر سه روز یک بازی!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

با این حال رئال مادرید در آغاز سال 2015 کار  دشواری پیش رو دارد. شاگردان کارلتو در اولین ماه سال میلادی و در مدت 28 روز باید 9 بازی انجام دهند یعنی به صورت میانگین هر 3.1 روز یک بازی خواهند کرد . البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که رئال اتلتیکو مادرید را در جام حذفی شکست دهد . 

رئال در این مدت باید با : والنسیا ، اسپانیول ، ختافه ، کوردوبا و رئال سوسیداد در لیگ بازی کند . همچنین در جام حذفی نیز رئال دو دیدار سخت مقابل اتلتیکو مادرید خواهد داشت و در صورت پیروزی در دربی مادرید 2 بازی دیگر با برنده دیدار الچه - بارسلونا خواهد داشت . 

در همین راستا تیم اتلتیکو مادرید نیز در ژانویه 7 بازی انجام خواهد داد . شاگردان سیمئونه در ژانویه به صورت میانگین هر 4 روز به میدان خواهند رفت . 

در تقویم ژانویه علاوه بر دیدارهای حساس مثل تقابل با اتلتیکو مادرید ، والنسیا و بارسلونا یک روز خاص دیگر نیز برای هواداران رئال وجود دارد . 11 ژانویه برنده توپ طلا سال 2014 مشخص خواهد شد که کریستیانو رونالدو  بخت اصلی کسب آن به شمار می رود . 

رئال فصل گذشته ژانویه بی نظیری را پشت سر گذاشت . رئال در 8 بازی خود موفق شد 8 برد بدون دریافت حتی یک گل خورده کسب کند . همچنین در ژانویه گذشته توپ طلای دوم رونالدو به دست آمد، اتفاقی که تکرار آن دور از ذهن نیست .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:, ] [ 11:40 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 233
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 39828
بازدید کل : 404671
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1